Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

" Η Μαρία Ιντεμούντια θα .... μπλόκαρει για τον Εθνικό Πειραιά "

Η εικοσάχρονη κεντρική Μαρία Ιντεμούντια είναι το δεύτερο μεταγραφικό απόκτημα για την γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Εθνικού Πειραιά.

Ένα κορίτσι που έμαθε τα μυστικά του Βόλεϊ από μικρή στις ακαδημίες του Ολυμπιακού και που έπαιξε μέχρι και Νεάνιδες στην ομάδα του Πειραιά

" Είμαι ευτυχισμένη που μου δίνεται η δυνατότητα να έχω παίξει και στις δύο μεγάλες ομάδες του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας μας !!

Από τον Ολυμπιακό πήρα τις σωστές βάσεις για να μάθω το άθλημα που αγαπώ και ευχαριστώ το σύλλογο για αυτό και στον Εθνικό μου δίνεται η μεγάλη ευκαιρία να κάνω αυτά που έχω μάθει όσο το δυνατόν καλύτερα και να τον βοηθήσω να πετύχει τους υψηλούς στόχους του.

Στον σύλλογο γίνεται τα τελευταία χρόνια εξαιρετική δουλειά , υπάρχει πολύ νεαρός μέσος όρος ηλικίας στην ομάδα με κορίτσια που έχουν μάθει το βόλεϊ σωστά και έχουν εξαιρετικό ταλέντο , αυτό φαίνεται και από τις επιτυχίες που έρχονται από τ' αναπτυξιακά τμήματα.

Ευχαριστώ όλη την διοίκηση του Εθνικού για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει, τους προπονητές μου, τον άνθρωπο που φροντίζει για όλα και βέβαια μιλώ για τον πρόεδρο της διοικούσας επιτροπής κύριο Σπύρο Κουτούβαλη και είμαι σίγουρη ότι η ομάδα μας έχει "Παρόν και μεγάλο Μέλλον"

Θέλουμε κοντά μας τέλος, τον υπέροχο κόσμο της ομάδας μας, για να του δίνουμε τις χαρές που επιβάλλεται να υπάρχουν στον Εθνικό !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου